معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به جاسک تاکید کرد:

اهمیت مراقبت از اتباع بیمار در پیشگیری و کنترل بیماری مالاریا

تابناک هرمزگان- دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در شبکه بهداشت و درمان جاسک، فعالیت واحدهای ستادی این شبکه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 24 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//جلسه ای با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه، مجتبی غیبی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک و مسئولین واحدهای ستادی این شهرستان برگزار گردید و نتایج اولیه ارزیابی فعالیت ها و شاخص ها توسط مسولین واحدها بیان و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه ضمن قدردانی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: با توجه به ویژگی ها و مسائل مختلفی همچون پراکندگی جمعیت و روستاها، فراوانی جمعیت اتباع و... نیازمند نگاه ویژه است و ما در معاونت بهداشتی تلاش می کنیم با حمایت های بیشتر، پشتیبان شبکه بهداشت جاسک برای گسترش خدمات و کیفیت بهتر آن به مردم شهرستان باشیم.

وی بیان داشت: با اینکه توسعه و بهسازی محیط در پیشگیری از بیماری‌های مختلف تاثیر بسزایی داشته اما ارائه خدمات بهداشتی مانند مراقبت و پیگیری اتباع بیمار در پیشگیری و کنترل بیماری مالاریا بسیار موثرتر است.

دکتر ذاکری افزود: انتظار داریم مجموعه ی نیروهای شبکه بهداشت هم نیروهای بهداشتی و هم اداری در تلاش و همکاری با یکدیگر به بهبود و ارتقا شاخص های بهداشتی کمک کنند. ما هم در کنار شما سعی می‌کنیم موانعی که در پیش رو وجود دارد مثل کمبود نیروی انسانی را تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار