مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور تاکید کرد؛

مهمترین چالش ما در عرصه تکنولوژی های نوین روز درگیری فرم و محتوا است

رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شرق کشور گفت: در طرح چهره به چهره نوجوان به دانسته های روز مسلح می شوند و آموخته های خود را با توجه به تکنولوژی های نوین و ابزارهایی که می تواند به نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی کمک کند، بکار می گیرند و با ارتباط خوب با نوجوانان، جامعه به مسیر درست هدایت می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 25 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در حاشیه برگزاری گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی، بیان کرد: یکی از ویژگی های گروههای معنوی، متکی بر ایمان و با اراده پیش می روند و تعداد و هیاهوهای زمانه در آنها تاثیر نمی‌گذارد.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور گفت: در قرآن بیان شده، کمی کارهایی که در آن اخلاص وجود دارد، هیچ گاه موجب کاستن برکت نمی شود و خداوند یاری کننده در آن کار خواهد بود.

وی با اشاره به طرح چهره به چهره، بیان کرد: این طرح متکی بر ایمان و اراده نوجوانان و جوانان بنا گذاشته و با هدف گیری درستی که دارد بر قلب و مغز جوانان می تواند اثرگذار و مهندسی و مدیریت افکار خوب در راستای اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

محمودی افزود: یکی از برکات این جلسات نزدیک تر کردن دلها و قلب ها به یکدیگر است تا بتوانیم مبتنی بر نگاه انقلاب و آرمان های امام و شهدا و آرمان هایی که افتخار ما الهام گرفتن از آنها است، مبتنی بر قرآن و عترت حرکت کنیم تا انقلاب انقلاب اسلامی به کادرسازی بایسته و شایسته برسد.

وی گفت: یکی از نیازهای ما در این زمینه کادر سازی نیروهای انقلابی در بستر مجموعه های انقلابی و حضور مربیان با انگیزه و دارای اخلاص می تواند کمک کند تا نوجوانان و جوانان ما آینده سازان خوبی باشند و به بالندگی و اعتلای ایران اسلامی نزدیک شویم .

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور تصریح کرد: مهمترین چالش ما در عرصه تکنولوژی های نوین روز درگیری فرم و محتوا است، برخی محتوای دینی خوب داشتن را ترجیح می دهند در حالی که کسانی مثل شهید آوینی معتقدند، فرم و محتوا باید هم خوانی داشته باشند.

وی افزود: اتفاقی که در طرح چهره به چهره می افتد، نوجوان به دانسته های روز مسلح می شوند و آموخته های خود را با توجه به تکنولوژی های نوین و ابزارهایی که می تواند به نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی کمک کند، بکار می گیرند و با ارتباط های خوب با نوجوانان جامعه را به مسیر درست هدایت کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر اولین رویداد باشگاه نوجوانه دعوت ویژه مربیان و متربیان حلقه های تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی رونمایی شد.

این رویداد در محورهای مربی برتر، متربی برتر، دلنوشته برتر (خاطرات مربیان و متربیان)، کار ویژه خلاقانه مانند برنامه های ابتکاری در حلقه برای حضور موثر نوجوانان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار