افزایش دمای هوا در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از روز یکشنبه هفته آینده به طرز محسوسی افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 05 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهر" اهرم" مرکز شهرستان تنگستان با ۳۳ و جم با ۱۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.
وی بیان کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه با افزایش ناپایداری‌های جوی علاوه بر افزایش ابرناکی، وزش باد و در برخی نقاط استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر و جمعه بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد سواحل و فراساحل جنوبی استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در این استان به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی طی ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر ۱۴ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل جنوبی طی ساعت‌هایی از امروز بعد ازظهر ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار