امام جمعه شیراز:

تفکر مقاومت از ایران آغاز و تا مدیترانه ادامه دارد

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه درفارس وامام جمعه شیراز با اشاره به مقاومت مردم فلسطین ولبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت:تفکر مقاومت از ایران آغاز و تا شرق مدیترانیه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 27 September 2024

به گزارش «تابناک فارس» به نقل ازستاد اقامه نماز جمعه شیراز؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در خطبه‌های نماز جمعه خود به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و اظهارداشت: یکی از مسائل مهم رعایت تقوا ولایت‌پذیری است که باید در تمام جوانب فردی و اجتماعی زندگی ولایت پذیری رعایت شود.

امام جمعه شیرازبا اشاره به تلاش‌های دشمنان برای نفوذ فرهنگی افزود: دشمن ماهیت فرهنگی ایران اسلامی را نشانه گرفته که از همین رو مسئولان باید برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان تدابیری مشخصی اتخاذ کنند.

آیت‌الله دژکام بی‌تقوایی در زندگی فردی و اجتماعی را زمینه ورود فرهنگ غرب به ایران دانست واعلام کرد: خداوند در آیات قرآن کریم تأکید دارد که هر فردی هوادار دشمن باشد، جزو صف مومنان نیست و بخشی از دشمن بشمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه درفارس وامام جمعه شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان آن دوران یادآور شد: معظم‌له در این دیدار به مسئله نفوذ فرهنگی و مقابله با نفوذی‌ها اشاره کردند که عامل تحت تأثیر قرار گرفتن از فرهنگ غرب و ناشی از بی‌تقوایی افراد است که مسئولان فرهنگی باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

آیت‌الله دژکام در ادامه به کم کاری برخی مسئولان نسبت به موضوعات اجتماعی وسیاسی کشوراشاره داشت وافزود: این کم کاری نشانه ظلم به جامعه است و باید درمقابل نقشه‌های دشمن هوشیار باشیم.
وی با تأکید بر اینکه به یاری خدا پیروزی از آن حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود، گفت: برخی در تلاش برای گسترش فرهنگ غرب و تشویق برای استفاده از این فرهنگ در جامعه ایرانی هستند که این افراد به عنوان نفوذی‌های صهیونیست به شمار می‌روند. 
وی با اشاره به وقایع اخیر لبنان گفت: حزب‌الله لبنان به رهبری سیدحسن نصرالله با یاری خداوند در مقابل دشمنان صهیونیستی ایستاده اند و هر روز در پی کسب پیروزی هستند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه جنگ افت و خیز دارد و نباید نگران باشیم، بیان داشت: حق با ملت مسلمان است و خداوند وعده داده که پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.
انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار