مردم شازند، چشم انتظار شهردار جدید

تابناک: در حالي كه حدود 2 ماه از برکناری شهردار سابق شهر شازند مي گذرد ولي تاكنون از روی کار آمدن شهردار جديد اين شهر خبري نشده است طبق قانون فعالیت سرپرست شهرداری بیش از 3 ماه صحیح نیست این موضوع تا حدی است که صدای امام جمعه شهر را نیز درآورد و در خطبه های روز جمعه خود به این مسئله اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف شهردار جدید شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 01 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شازند ما، در حالي كه حدود 2 ماه از برکناری مشیدی شهردار سابق شهر شازند مي گذرد، ولي تاكنون از روی کار آمدن شهردار جديد اين شهر خبري نشده و اين شهرداری همچنان با سرپرستي اداره مي شود.

طبق قانون فعالیت سرپرست شهرداری بیش از 3 ماه صحیح نیست؛ حال سوالی که پیش می آید و ذهن مردم شازند را به خود مشغول کرده این است که چرا علی رغم گذشت نزدیک به دو ماه از معرفی شهردار جدید علیرضا محمودی توسط اعضای شورای شهر، از سوی مسئولان استانداری مرکزی به خصوص دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نسبت به تایید و معرفی فرد پیشنهادی و در رابطه با رهايي اين شهر از وضعيت موجود اقدامي به عمل نيامده و تایید یا عدم تایید شهردار جدید این مدت طول کشیده است؟!

این موضوع تا حدی است که صدای امام جمعه شهر را نیز درآورد و در خطبه های روز جمعه خود به این مسئله اشاره کرد و خواستار تعیین و تکلیف شهردار جدید شد.

تاخير صورت گرفته در رابطه با معرفي شهردار جديد چه دلایلی داشته و آیا سرپرستی شهرداری شازند به بیش از 3 ماه خواهد انجامید؟!

اميد است كه مسئولان شهرستانی و استاني در رابطه بامشخص شدن مديريت شهرداري شازند تصمیمی عاجل اتخاذ کنند تا نبود شهردار باعث ايجاد وقفه در خدمات رساني به شهروندان نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار