اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست

بحث اقتصاد مقاومتی موضوعی است که دولت قصد دارد با جدیت و قاطعیت برای عملی کردن آن اقدام کند و در این راستا اقداماتی نیز آغاز شده است
کد خبر: ۲۲۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 27 April 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ریاضت کشیدن نیست، گفت: از آنجا که وضع اعتبارات و بودجه‌های داده شده به بخش فرهنگ و هنر، کفاف انجام امورا اداره را نمی‌دهد می‌توان از طریق واگذاری کارها و مشارکت انجمن‌ها، نهادهای مردمی، مراکز فرهنگی و شرکت‌ها بهره گرفت و از امکانات موجود با رعایت قناعت، استفاده بهینه کرد.

به گزارش ايسنا، "غلامرضا جمالی‌زاده" چهارشنبه 8 اردیبهشت در جلسه بررسی راهکارهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر، افزود: کار ما تأثیرگذاری در گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و گسترش مفاهیم اقتصاد مقاومتی با مشارکت دیگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها است.

وی اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی موضوعی است که دولت قصد دارد با جدیت و قاطعیت برای عملی کردن آن اقدام کند و در این راستا اقداماتی نیز آغاز شده است و همه دستگاه‌ها مکلف شده‌اند بر اساس سیاست‌ها و محورهای 24 گانه اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری، موضوع را مورد بررسی قرار داده و راهکار ارائه دهند.

جمالی‌زاده ادامه داد: در همین خصوص سؤالاتی در قالب فرم از شورای اقتصاد مقاومتی فرمانداری ویژه به ادارات داده شد و ما نیز بر حسب وظیفه از نظرات همکاران به صورت مکتوب استفاده کردیم و جمع‌بندی آن را به فرمانداری اعلام خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: طبق برنامه‌های اعلام شده، کار ما تأثیرگذاری در گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و گسترش مفاهیم اقتصاد مقاومتی با مشارکت بعضی از دستگاه‌ها و رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع را نیز باید با استفاده از کارشناسان و متخصصان آشنا به مسائل اقتصادی دنبال کنیم و به همین علت بر اساس نظرات همکاران سعی می‌کنیم این موضوع در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

جمالی‌زاده ضمن بر شمردن مباحثی در خصوص امور این اداره، بر رعایت نظم و مقررات اداری تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار