بهبود شرایط اقتصادی رسالت خطیر دولت و مجلس است

مفتح گفت: باید بتوانیم در کشور شرایط اقتصادی بهتر و مناسب‌تری را ایجاد کنیم و حقوق مصرف‌کننده و تولید‌کننده را نیز مدنظر قرار دهیم تا اقتصادی بالنده داشته باشیم.
کد خبر: ۲۴۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 08 June 2016
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی لازمه دستیابی به اقتصادی پویا است گفت: بهبود شرایط اقتصادی رسالت خطیر دولت و مجلس و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش تسنیم، محمد مهدی مفتح در همایش  حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت : حرکت بر مبنای اسلام مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی است که برای تحقق این مهم و عدم کنار آمدن با استکبار جهانی و حفظ شرایط در مقابل استکبار و داشتن اقتصادی پویا باید به این الگوی عملی که همان اقتصاد مقاومتی است توجه و عمل شود.

وی رسالت خطیر دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه اقتصاد را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم در کشور شرایط اقتصادی بهتر و مناسب‌تری را ایجاد کنیم و حقوق مصرف‌کننده و تولید‌کننده را نیز مدنظر قرار دهیم تا اقتصادی بالنده داشته باشیم.

وی حضور سازمان‌های مردم نهاد و برگزاری اینگونه همایش‌ها را کمک‌دهنده به مجلس برای رفع نقاط ضعف قانونی بیان کرد و افزود: با رفع مشکلات می‌توانیم شرایط بهتری برای تأمین مناسب‌تر و بهتر حقوق مصرف‌کننده در کنار حقوق تولیدکننده داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این همایش با تأکید بر اینکه میزان سرمایه‌گذاری در استان همدان در 30 ماهه دولت قبل 2هزار و 930میلیارد تومان بوده و در مدت مشابه در دولت فعلی به 8هزار و 60میلیارد تومان رسیده است، گفت: اولین کارخانه تولید بخاری گازسوز کم‌مصرف کشور در 26 اسفندماه سال گذشته در استان همدان افتتاح شد.

حمیدرضا متین تصریح کرد: 30 طرح صنعتی بزرگ بالای 10میلیارد تومان در استان همدان وجود دارد که در طول مدت 2سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار