بخشودگی جرائم واحدهای صنعتی در همدان

به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی، جرائم دیرکرد اقساط معوقه واحدهای صنعتی تا سقف 90 درصد به صورت مشروط بخشیده می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 11 June 2016
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی، جرائم دیرکرد اقساط معوقه واحدهای صنعتی تا سقف 90 درصد به صورت مشروط بخشیده می‌شود.

به گزارش فارس، کیوان گردان، اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهر‌ک‌های صنعتی ایران به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی، جرائم دیرکرد اقساط معوقه واحدهای صنعتی طرف قرارداد که دارای پروانه بهره‌برداری یا پایان کار ساختمانی و یا در مرحله نصب ماشین‌آلات هستند را به صورت مشروط تا سقف 90 درصد مورد بخشودگی قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: از تمام واحدهای صنعتی مشمول دعوت به عمل می‌آید برای استفاده از این بخشودگی در اسرع وقت به شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به وجود 29 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان همدان، افزود: در 26 شهرک و ناحیه صنعتی نیز امکان واگذاری صنعت به تولیدکنندگان وجود دارد.

وی اضافه کرد: 26 شهرک دارای آب، 25 شهرک دارای برق، 19 شهرک دارای گاز، 22 شهرک دارای تلفن و هشت شهرک نیز مجهز به فیبرنوری هستند.

گردان با بیان اینکه تعداد 899 واحد صنعتی تا پایان سال 94 در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند، گفت: در حال حاضر 14 شهرک و ناحیه صنعتی در استان دارای شبکه فاضلاب هستند.

وی از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب در هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد و افزود: یک تصفیه‌خانه در ناحیه صنعتی سهند ملایر در دست احداث است و دو تصفیه خانه نیز در حال طراحی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار