تابناک زنجان گزارش می دهد;

اقتصاد مقاومتی گره گشای اقتصاد زنجان / آشنایی با اصول بازاریابی و تولید لازمه موفقیت کسب و کارها است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: اگر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما آشنایی خوب و دقیقی با بازارهای هدف داشته باشند طبعا قادر خواهند شند سود بیشتری از فعلیت خود برداشت کنند.
کد خبر: ۲۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 24 June 2016
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اهمیت توجه به مبانی اقتصاد اسلامی اظهار داشت: تاریخ اثبات نموده است که هر گاه در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی به دستورات و الگوهای الهی و اسلامی عمل نموده ایم شاهد موفقیتهای شگرفی بوده ایم.

غلامحسین جمیلی افزود: لذا لازم دیده می شود که تمام فعالین و کارشناسان اقتصادی به مفاهیم و الگوهای اقتصادی برخواسته از متن اسلام و قرآن توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آشنایی با اصول بازاریابی و تولید محصول گفت: بدیهی است که فعالان اقتصادی بایستی برای ورود به بازارهای بین‌المللی با اصول بازاریابی و تولید محصول منطبق بر ذائقه مشتریان هدف در بازارهای مدنظر آشنایی کافی داشته باشند.

جمیلی ادامه داد: اگر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما آشنایی خوب و دقیقی با بازارهای هدف داشته باشند طبعا قادر خواهند شند سود بیشتری از فعالیت خود برداشت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در پایان اظهار داشت: باور و تکیه بر توان تولید داخلی می‌تواند گره گشای اقتصاد کشور و استان زنجان باشد لذا در این راه باید از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی پیروی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار