رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰درصد دراستان سمنان تکمیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت در طرح های با پیشرفت بالای ۶۰درصد در استان به طور کامل محقق شد.
کد خبر: ۴۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اجرا وتکمیل بیش از پنج هزار و ۴۰۰ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد، ۱۰۰۰ درصد تعهدات و اهداف دولت در قالب طرح رونق تولید در استان سمنان محقق شد.

بهروز اسودی مدیرکل معدن، صنعت و تجارت استان سمنان

وی با بیان اینکه تعداد طرح های صنعتی دارای پیشرفت بیش از ۶۰ درصد که تکمیل شده ۱۱۷ مورد بوده است، افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال طی سال گذشته پروانه بهره برداری دریافت کرده اند و فرصت اشتغال حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولیت تکمیل و راه اندازی ۳۶ طرح مهم ملی برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، خاطر نشان کرد: در راستای اهداف اقتصادی مقاومتی سه طرح مهم و ملی در استان تکمیل و راه اندازی شد.

اسودی اظهار داشت: با راه اندازی سه طرح مهم و ملی در استان که با سرمایه گذاری حدود هشت هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به تمرکز و توجه خاص مقام معظم رهبری در بحث تولید واشتغال در سال جدید تصریح کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت یکی از حوزه هایی است که از ظرفیت قابل توجهی برای افزایش تولید، رشد اقتصادی واشتغال برخودار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار