برگزاري نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت

نهمین نمایشگاه تخصصی «خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در همدان از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 11 September 2017
نهمین نمایشگاه تخصصی «خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در همدان از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتور سیکلت و نیرو محرکه» از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

این دوره از نمایشگاه خودرو با حضور شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» در فضایی افزون بر 5 هزار متر مربع و در سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه و فضای باز نمایشگاه برپا می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خودرو سازی از جمله ایران خودرو، مدیران خودرو، گروه خودرو سازی بهمن، آین دیزل پایا و ... شرکت می‌کنند.

توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان قطعات یدکی خودرو از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمان، مازندران، زنجان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

بخشی از نمایشگاه به نمایش خودرو‌های قدیمی و کلاسیک اختصاص داده شده و این خودرو‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

علاقمندان به بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی«خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرومحرکه» می‌تواند از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه از ساعت 15 تا 21 به محل نمایشگاه بین‌المللی همدان مراجعه کنند.
خبرهای مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار