خطبه های ائمه جمعه فارس

ائمه جمعه فارس در خطبه های خود روز دانشجو را گرامی داشتند و بر رفع مشکلات مردم تاکید کردند.
کد خبر: ۶۸۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 07 December 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام عزمی امام جمعه موقت کازرون بر مبارزه جدی با محتکران و گرانفروشان تاکید کردو افزود: این نهایت بی انصافی است که عده‌ای با احتکار و گرانفروشی معیشت مردم بویژه قشر ضعیف جامعه را به سختی بیندازند.

*************************************************************


حجت الاسلام زمانی امام جمعه موقت خنج در خطبه‌های امروز نماز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید خنج گفت: مطالبه گری حقوق محرومان و حمایت از مظلومان از ویژگی‌های مرحوم حجت الاسلام صفایی بود.

 

********************************************************************
شیخ محمد عارف ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج هم با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در چابهار گفت:: مردم و دولت در کنار هم هستند و اینگونه توطئه‌های تروریستی، خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند.

 

**********************************************************************
حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن، گفت: راهکار مقابله با سیاست مزدورانه اروپا و خصمانه آمریکا، چیزی جز دیپلماسی انقلابی و برخورد متناسب و متقابل با آن‌ها نیست.

 

*******************************************************************
حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با گرامیداشت روز دانشجو گفت: بصیرت افزایی، مطالبه گری عدالت، میدان داری در جنبش نرم افزاری و کمک به تحقق تمدن اسلامی از مهمترین رسالت‌های امروز جنبش دانشجویی است.

 

************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: دشمنان با توطئه و ترور و حمایت تسلیحاتی از تروریست‌ها نمی‌توانند در اراده استوار ملت ما خللی ایجاد کنند.

 

*******************************************************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست در آستانه سالروز شهادت آیت اله دستغیب گفت:: شهید آیت اله دستغیب نمونه بارز یک فقیه عامل و معتقد به ولایت فقیه بود که در مسیر اعتقاداتش به فیض رفیع شهادت نائل شد 

 

*****************************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با گرامیداشت روز دانشجو گفت:: دانشجویان باید با گفتمان انقلابی، مبارزه با فساد در جامعه و مطالبه حق و عدالت، زبان گویای جامعه باشند.

 

**************************************************************************
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به وجود بیکاری و نبود صنایع در این بخش از مسوولان خواست با توسعه صنایع در این بخش از مهاجرت مردم به خصوص کشاورزان جلوگیری کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار