علی حسن رحیمی در گفتگو با تابناک:

تکریم ارباب رجوع، اولویت سازمان تأمین اجتماعی

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسلام آباد غرب ارائه خدمات در میز خدمت و بخشودگی جرائم کارفرمایان و ارائه خدمات الکترونیک غیرحضوری توسط این اداره را تکریم ارباب رجوع دانست.
کد خبر: ۷۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 11 July 2019

علی حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:سازمان تأمین اجتماعی براساس رسالت ذاتی و قانونی و ارایه خدمات شایسته به بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم، برنامه‌های خاصی را در سال ۹۸ در اولویت کاری خود قرارداده است که اهم این برنامه‌ها عبارتند از: ارائه خدمات در قالب میز خدمت، بخشودگی جرائم کارفرمایان و ارایه خدمات الکترونیک غیر حضوری.

وی افزود: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات بین بیمه شدگان و سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه فعالیت می‌کند.

رحیمی هدف از اجرای میز خدمت را ارائه خدمات بهنگام و کارآمد به بیمه شدگان داخلی و اتباع خارجی دانست و بیان کرد: مزایای این طرح عبارت است از: ارتقاء رضایت ارباب رجوع و بهبود میزان اعتماد آن‌ها به سازمان، بهبود‌ها و رفع تمامی درخواست‌های ارائه شده و کاهش چرخه فرآیند اداری آنها، سهولت در ارایه خدمات و ایجاد آرامش روحی و روانی برای ارباب رجوع و کاهش مراجعات آن‌ها به سازمان و کاهش هزینه‌های طرفین و رعایت حقوق شهروندی و پاسخگو بودن سازمان در هر شرایطی.

رئیس تأمین اجتماعی اسلام آباد غرب در ادامه تصریح کرد: در نهایت هدف اصلی سازمان از ارایه میز خدمت، تکریم و احترام بیمه شدگان و مستمری بگیران کارفرمایان محترم و رعایت حقوق شهروندی و ارایه خدمات براساس حل مشکلات و کاهش بوروکراسی اداری می‌باشد.

رحیمی در پایان گفت:سامانه خدمات غیر حضوری (دکترنوربخش) در راستای تحقق تأمین اجتماعی الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات حضوری کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز و جلب رضایت حداکثری آن‌ها، سازمان اقدام به راه اندازی سایت طرح خدمات غیر حضوری به نشانی اینترنتی (Eservice.tamin.ir) نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار