باید به عمق مسئله غدیر توجه شود

امام جمعه جهرم :به عید سعید غدیر خم و برگزاری باشکوه جشن‌های این عید بزرگ الهی تاکید کرد و با اشاره به اینکه باید به اهمیت این واقعه عظیم تاریخی توجه کرد، اظهار داشت: باید به عمق مسئله غدیر توجه شود تا مردم به اهمیت این روز پی ببرند.
کد خبر: ۷۷۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 16 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه جهرم با تبریک میلاد امام هادی(ع) اظهار داشت: بعضی از انسان‌ها به‌واسطه اینکه خود را پیرو خاتم انبیا و شیعه بزرگمرد تاریخ علی(ع) می‌دانند زیر بار ذلت نرفته و دست جلو کسی دراز نمی‌کنند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه به‌فرموده امام هادی(ع) باید از کسانی‌که برای شخصیت خود ارزش قائل نیستند، ترسید، افزود: اگر می‌خواهید افراد خوبی در اجتماع داشته باشید باید به آن‌ها یادآوری کنید که انسان‌ها شخصیت عزیز و بزرگی دارند که خدا را رها نکرده و رو به سوی گناه نمی‌آورند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی این روز را به 103 آزاده شهرستان جهرم و چند آزاده جهرمی اسیر در سوریه تبریک گفت و بیان کرد: معتقدیم خداوند متعال آزادگان را ذخیره انقلاب قرار داده و این ذخائر در زمان نیاز جامعه گره‌گشا هستند.

امام جمعه جهرم به سالروز کودتای آمریکایی برای بازگرداندن شاه در سال 1332 اشاره کرد و گفت: آمریکا صدها خیانت به کشور و مردم ایران کرده که یکی از آنها کودتای سال 32 است که در پی آن دولت ملی سرنگون و یک عنصر فاسد و خودفروخته را بر مملکت مسلط کردند.

وی ادامه داد: مردم به واسطه این خیانت‌ها دست استکبار را خوانده و می‌دانند که آمریکا جز زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد.

مدبر با اشاره به روز صنعت دفاعی در هفته آینده نیز گفت: جوانان ما با الگو گرفتن از قرآن کریم در صنعت دفاعی به جایی رسیده که به عنوان قدرت بزرگ منطقه و دنیا مطرح هستند.

وی به عید سعید غدیر خم و برگزاری باشکوه جشن‌های این عید بزرگ الهی تاکید کرد و با اشاره به اینکه باید به اهمیت این واقعه عظیم تاریخی توجه کرد، اظهار داشت: باید به عمق مسئله غدیر توجه شود تا مردم به اهمیت این روز پی ببرند.

مدبر با تاکید براینکه حقیقت غدیر را اگر دریابیم دیگر نگران دشمنان بیرونی نیستیم، گفت: غدیر روز قدر امت اسلامی بوده و باید حقیقت این روز تاریخی را درک کرد.

امام جمعه جهرم همچنین میلاد امام موسی کاظم(ع) را تبریک گفت و با ذکر حدیثی از این امام همام مومن واقعی را فردی دانست که اهل عمل بوده و منافق را نقطه مقابل مومن عنوان کرد که عملی در زندگی‌اش جاری نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار