برنامه های صدا و سیمای فارس در دهه فجر

سهرابی گفت: با اتکا به توانمندی های همکاران صدا و سیمای مرکز فارس، برنامه های فاخری برای ایام دهه مبارک فجر تهیه شده است تا بتوانیم خدمات نظام در سال های مختلف را به خوبی بازنمایی در قالب نرم افزاری و سخت افزاری کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 January 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید تقی سهرابی»،  در نخستین جلس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر فارس گفت: رسانه های استان برای پوشش این برنامه ها آمادگی کامل دارند تا این برنامه ها را با رویکرد متفاوتی پوشش دهند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس افزود: برنامه های امسال دهه مبارک فجر از ابتدای بهمن در رسانه ملی آغاز خواهد شد و برنامه های عدیده ای نیز در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با اتکا به توانمندی های همکاران صدا و سیمای مرکز فارس، برنامه های فاخری برای ایام دهه مبارک فجر تهیه شده است تا بتوانیم خدمات نظام در سال های مختلف را به خوبی بازنمایی در قالب نرم افزاری و سخت افزاری کنیم.

سهرابی اعلام کرد: برای رسانه های مکتوب و برخط نیز امسال فضای مناسبی برای حضور فعالان این رسانه ها ایجاد شده است و در سراسر استان نیز با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان ها گزارش های خبری در این ایام مبارک، پوشش داده خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این جلسه، اعضای این کمیته و فعالان رسانه به ارائه نظرات خود پرداختند و ظرفیت رسانه های استان برای تبیین چگونگی شکل گرفتن انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار