446 میلیارد کالای قاچاق در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی سال ٩٩ بالغ بر ۴۴۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان توسط نیروهای انتظامی کشف و به مراجع قضائی تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:  سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس در مسیر قاچاقچیان کشور قرار دارد در سال ۹۹ بالغ بر ۴۴۶ میلیارد کالای قاچاق کشف شده است و بیش از ۷۶ دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان گرفته شد.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته نیز یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ خودرو توسط نیروهای انتظامی استان فارس کشف و ضبط شد و ٨ قاچاقچی اصلی نیز در این عملیات دستگیر شدند.

او خاطرنشان کرد: طی عملیات‌هایی که در سال ۹۹ توسط نیروهای انتظامی استان فارس صورت گرفته است بیش از ۴۹ تا مواد مخدر از قاچاقچیان استان فارس کشف و ضبط شده است که نسبت به مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد را در کشفیات مواد مخدر در استان نشان می‌دهد.

وی افزود: طی عملیات‌های صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی استان فارس باندهای مختلفی نظیر باند سرقت از کارت افراد و باند سرقت درون خودروی نیز در استان فارس شناسایی و متلاشی شد این در حالی است که باند اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد وحشت می‌کردند نیز در استان شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین تاکید کرد: با تلاش دو تن از نیروهای انتظامی استان فارس فردی که اقدام به سرقت از درون خودرو می‌کرد طی عملیاتی شناسایی و در حالی که دچار مصدومیت سطحی توسط این سارق شده بودند دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار