وزیر راه و شهرسازی وارد شیراز شد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور انجام سفر یک روزه و افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در حوزه راه و مسکن وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسوولان و مدیران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 15 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند و افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی شهر صدرا از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.
همچنین قرار است با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری و عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا آغاز شود.
بازدید از بیمارستان پیوند اعضای صدرا و بازدید از قطعه هفت آزاد راه شیراز – اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

در راه خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد
استاندار فارس، در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش‌های بی وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلا حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.
عنایت‌الله رحیمی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم که ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات استان در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در سفر امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.
استاندار فارس تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
رحیمی گفت: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز در این سفر در دستور کار قرار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار