ارسال دومین محموله اقلام زیستی و امدادی برای سیل‌زدگان سیستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، از ارسال مواد غذایی، وسایل اسکان موقت و اقلام امدادی به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 08 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، دکتر احسان ایزدپناه از ارسال مواد غذایی، وسایل اسکان موقت و اقلام امدادی به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در جنوب شرق کشور گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر با توجه به ماموریت‌های خود در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی جهت یاری رساندن به هموطنان اقدام به ارسال مواد غذایی و زیستی کرده است.
ایزدپناه افزود: این دومین محموله ارسالی استان بوشهر به مناطق سیل زده سیستان بلوچستان است که طی این دو مرحله ارسال، اقلامی مانند چادر امدادی، مواد غذایی، اقلام زیستی و ... برای آسیب‌دیدگان این حادثه ارسال شده است.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بوشهر، وی با بیان اینکه مردم نوعدوست و خیر استان بوشهر همواره پیشتاز در مسیر خدمت رسانی به هموطنان خود بوده‌اند تصریح کرد: مردم شریف استان بوشهر و خیرین محترم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲، شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* اقدام به واریز کنند، همچنین شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به هموطنان سیل‌زده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار