به عنوان خادم الشهداءِ؛

آیین عقد زوج تایبادی و باخرزی در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد

زوج بسیجی تایبادی و باخرزی پیوند زندگی مشترک خود را در جوار تربت پاک شهدای گمنام تایباد به‌دوراز تجملات و درراستای فرهنگ‌سازی به‌عنوان خادم الشهداء آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 02 December 2021

به گزارش تابناک رضوی در تایباد، زوج بسیجی تایبادی و باخرزی پیوند زندگی مشترک خود را در این برهه‌ای که باید با ویروس منحوس کرونا نیز مقابله کنیم در عین سادگی، به‌دوراز تجملات و درراستای فرهنگ‌سازی به‌عنوان خادم الشهداء در جوار تربت پاک شهدای گمنام این شهرستان مرزی آغاز کردند.

مراسم عقدی این‌چنین ساده و در جوار مزار شهدا موجب خیروبرکت در زندگی جوانان خواهد شد، این شرایط فرصت خوبی برای فرهنگ‌سازی چنین اقدام‌های مثبت و مؤثری است.

گفتنی است: داماد از فعالان حوزه بسیج شهرستان باخرز و خادم الشهداء است و عروس بسیجی نیز عضو شورای دفتر نمایندگی بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تایباد است.

این مراسم با حضور جانشین سپاه تایباد، روحانیون، جمعی از بسیجیان و اعضای شورای دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار که خطبه عقد توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی محدثی فرزند آیت‌الله محدثی مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تایباد جاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار