کلاهبرداری اینبار به بهانه فروش موتور سیکلت

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری کلاهبردار سایت دیوار که با ترفند فروش موتورسیکلت از 80 شهروند 12 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 13 January 2022

تابناک فارس به نقل از پانا: سرهنگ علیرضا نوشاد، با اعلام این خبر گفت: تعدادی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا داراب مراجعه کردند و مدعی بودند که برای خرید موتورسیکلت به سایت دیوار مراجعه و پس از انتخاب وسایل نقلیه موردنظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان نبوده است و بر این اساس بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با ببان اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم در شهرستان شیراز است، تصریح کرد: ماموران با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی داراب دلالت دادند.

فرمانده انتظامی داراب افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی بود ولی پس از روبرو شدن با مستندات پلیس به 80 فقره کلاهبرداری به مبلغ 12 میلیارد ریال با شگرد درج آگهی و اخذ بیعانه اقرار کرد.

نوشاد با اشاره به شناسایی 180 خط تلفن همراه از متهم، به شهروندان توصیه کرد که هرگز فریب کلاهبردارانی که با سوء ‌استفاده از سایت‌های تبلیغاتی و درج آگهی‌های جعلی با قیمت‌های پایین‌تر از عرف بازار و وسوسه انگیز، از مشتریان مبلغی به عنوان بیعانه اخذ و پس از آن گوشی خود را خاموش می‌کنند، نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار