پیام مدیرکل صدا و سیمای فارس بمناسبت ارتحال آیت الله فقیه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در پیامی درگذشت آیت الله فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر نی ریز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 23 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در متن پیام سید تقی سهرابی آمده است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
ارتحال جانگداز عالم عامل، مجاهد نستوه و مبلغ توانمند اسلام ناب محمدی (ص)
حضرت آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه معزز نیریز را به محضر مبارک قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب (مدضله العالی)، جامعه محترم روحانیت مبارز کشور و استان، مردم متدین استان فارس و شهر وندان قدر شناس شهرستان نی ریز و بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
آن فقید سعید همچون اجداد طاهرینش ملجاء و پناهگاه بندگان خدا، مردمدار و گره گشای مشکلات مردم بود.
تلاش و پیکیری ایشان برای توسعه خدمات رسانه‌ای جمهوری اسلامی در اقصی نقاط استان بویژه مناطق محروم و قدر شناسی وی پس از به نتیجه رسیدن کار‌ها خاطرات ماندگاری را در ذهن اینجانب و همکارانم که با افتخار میزبانی ایشان را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به عهده داشتند به یادگار گذاشته است.
از خداوند بزرگ علو درجات را برای این شخصیت والا مقام و ساعی تمنا می‌کنم، امید که شفاعت ایشان در روز حساب شامل حال ما شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار