رفع موانع تولید از واحد تولید پنبه در میبد

سرپرست فرماندار میبد: تسهیلات مورد نیاز واحد تولید پنبه هیدروفیل نارین میبد با هدف افزایش تولید و اشتغال پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 10 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در بازدید از واحد تولید پنبه هیدروفیل میبد گفت: این واحد که محصولات بهداشتی تولید می‌کند جز صنایع پاک بوده و از بازاریابی خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به نیاز این واحد تولیدی به تسهیلات برای توسعه فعالیت‌های خود در شهرک صنعتی مقرر شد تسهیلات در اختیار آن قرار گرفته تا بتواند ظرفیت تولید و اشتغال را به دو برابر افزایش دهد.


مدیرعامل این واحد تولیدی هم اظهار داشت: این واحد از سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۶ نفر فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت ظرفیت خود را از ۳۰۰ تن به ۴۰۰ تن و اشتغال را به ۲۶ نفر رساندیم.


کیارش حکیمی افزود: برای تکمیل خط وی بی و توسعه فعالیت‌های تولیدی به تسهیلات نیاز داریم که در صورت کمک مسئولان می‌توانیم اشتغال را به دو برابر و تولید را هم به ۶۰۰ تن در سال برسانیم.


وی با اشاره به تولید پنبه هیدوفیل ۵۰ و ۱۰۰ گرمی و پوپک‌های سفید و رنگی و آرایشی در این واحد تصریح کرد: ۸۰ درصد بازار هدف ما را بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروخانه‌های کشور و همچنین بخش مواد غذایی تشکیل می‌دهد و محصول وی بی و باند زیرگچی را هم برای بیمارستان‌ها تولید می‌کنیم.


حکیمی خاطرنشان ساخت: محصولات این واحد در گذشته به کشور‌های افغانستان و ارمنستان صادر می‌شد که با افزایش تولید می‌توانیم بیش از گذشته در بازار‌های کشور‌های منطقه فعال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار