برگزاری جلسه ستاد سواحل مازندران در بابلسر

فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ساماندهی سواحر به ویژه در ایام حضور گردشگر و مسافر را مهم دانست و گفت: ساماندهی ساحل نیازمند به مدیریت واحد می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 17 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه ستاد سواحل استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد سواحل مازندران در بابلسر
 

این جلسه به ریاست روح اله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرمانداران شهرستان های محمودآباد، فریدونکنار، جویبار، میاندورود، کریمیان رییس هیات نجات غریق استان و ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و جمع دیگری از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به ضعف مدیریت و کم کاری در ۸ سال گذشته گفت: در زمینه ساماندهی سواحل مازندران فرصت آزمون و خطا نداریم و باید با اقتدار و میدانی عمل کنیم.

او با بیان پیگیری برای پرداخت حقوق باقیمانده منجیان غریق در سال گذشته به لزوم انجام کارهای فرهنگی، محوریت شهرداری ها و دهیاران در ساماندهی سواحل، توزیع بسته های فرهنگی در ورودی استان، تولید برنامه در صداوسیما با موضوع مخاطرات دریا و گزارشی از وضعیت غرق شدگان و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه، نصب اعلان محدوده شنا و ساعت برپایی طرح دریا، تشکیل قرارگاه اقتصاد دریا با تشکیل غرفه های فرهنگی و صنایع دستی، استفاده از تجربه سال های قبل پرداخت.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این جلسه از اهمیت و جایگاه مهم منجیان غریق در نجات جان انسان ها در سواحل استا گفت و خواستار تهیه امکانات، البسه و تجهیزات لازم و پرداخت به موقع و مناسب حقوق آنها شد.

 فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ساماندهی سواحر به ویژه در ایام حضور گردشگر و مسافر را مهم دانست و گفت: ساماندهی ساحل نیازمند به مدیریت واحد می باشد.

 قلی پور باقری با اشاره به اینکه آسیب در جایی اتفاق می افتد که خدمات دهی در آنجا کم باشد، افزود: با توجه به حضور حداکثری گردشگر در بابلسر و عدم امکانات کافی جهت خدمات دهی مناسب به آنان، باید امکانات و اعتبارات بیشتر و مناسب تری در این زمینه به این شهرستان اختصاص داده شود.  

 

مجید غلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار