تغییر کاربری های غیرمجاز در طغر تخریب می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید گفت: در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و حفظ منابع تولید 25 مورد مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه طغر از توابع این شهرستان قلع و قمع شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 24 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایانا: سید علی آقا میرطالبی با اشاره به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید مبنی بر انجام اقدامات مذکور تصریح کرد:با قلع و قمع این بناهای غیر مجاز حدود 60 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی آزاد و رفع تصرف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات حفاظتی موصوف در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها صورت می گیرد، اظهار کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز تخریب شده شامل تفکیک اراضی، دیوار کشی و ابنیه غیر مجاز بوده است.

به گفته وی؛ نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید و فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس بر روند اجرای دستور قضایی که با مشارکت نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی انجام شد، نظارت داشته اند.

میرطالبی ابراز کرد: قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز همچنان ادامه دارد و با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی خارج از محدوده برخورد می شود و علاوه بر این متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

او افزود: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و کشاورزی شهروندان قبل از خرید هرگونه زمین خارج از محدوده شهری از ادارت مربوطه استعلام بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار