31 واحد صنفی متخلف در شیراز پلمپ شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی شیراز، ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 30 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس محمدی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، طی ۱۰ روز گذشته توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: با اجرای این طرح، مأموران انتظامی از ۲۷۴ واحد صنفی بازدید کردند که ۳۱ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات پلمب شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای این طرح و برخورد با صنوف متخلف، مطالبه عمومی شهروندان بوده و رضایت آنان را به همراه داشته است، گفت: اجرای این طرح و بازدید از صنوف به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.
سرهنگ محمدی با قدردانی از متصدیان صنوف قانونمند که با شهروندان و پلیس همکاری و همیاری لازم را داشته اند، افزود: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌پذیرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار