استاندار کرمانشاه:

پیشنهاد ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزا به دولت در نخستین جلسه قرارگاه ملی اشتغال

استاندار کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه ملی اشتغال استان، از تشکیل اولین جلسه آن در روز دوشنبه ۱۸ مهرماه در نهاد ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزا به دولت ارائه می شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 10 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه استاندار کرمانشاه در این راستا اظهار کرد: در این جلسه ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزا به دولت پیشنهاد می‌شود که در صورت تصویب کامل آنها، ۷۰ هزار کرمانشاهی صاحب شغل خواهند شد و این میزان اعتبار پیشنهادی در قالب ۲ کتابچه تهیه و تدوین شده که در آن همه بخش‌ها دیده شده و حتما منجر به اقدام می‌شود.

 وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ملی بیکاری در کرمانشاه مصوبه سفر رییس جمهور به استان افزود: استان کرمانشاه در نیم قرن گذشته از نظر اشتغال وضعیت مناسبی نداشت و از این رو نیاز به کاری جهادی در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال داریم و به همین دلیل این پیشنهاد را مطرح کردیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه و وزیر کشور و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط در نهاد ریاست جمهوری تشکیل می‌شود ادامه داد: براساس کار کارشناسی انجام شده در استانداری، نیاز‌های استان را احصا کردیم.

وی از ارائه بسته ۶ وجهی شامل تامین مالی طرح‌های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح‌های آتی، اجرای زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مشکلات و ارائه مشوق‌ها برای سرمایه گذاری در استان به رئیس جمهور خبر داد و گفت: شخص رئیس جمهور و هیات دولت، نگاه ویژه‌ای به استان کرمانشاه بخصوص موضوع رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دارند.

امیری مقدم در ادامه تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه ملی اشتغال، فرصت استثنایی و طلایی برای استان فراهم شده که باید از آن در راستای ایجاد شغل برای جوانان نهایت استفاده را ببریم، یکی از دغدغه‌های ما در استان موضوع اشتغال است و خوشبختانه این موضوع دغدغه رئیس جمهور و هیات دولت نیز هست و معاون اجرایی رئیس جمهور مسئول پیگیری این موضوع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار