کشف 64 قبضه سلاح شكاري غیرمجاز در املش

کشف 64 قبضه سلاح شكاري غیرمجاز در املش

کد خبر: ۱۰۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 26 December 2022

 فرمانده انتظامی املش از 64 قبضه سلاح شكاري غیرمجاز طي 9 ماهه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "باقر رجبي ويسرودي" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گیلان  به تشریح اقدامات پلیس شهرستان املش در 9 ماهه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی در ادامه گفت: املش به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب مي‌شود كه برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن، تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش به کشف 122 فقره سرقت و دستگیری 150 سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی در 9 ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 64 قبضه سلاح شكاري، 609 عدد فشنگ و 35 تن شن و ماسه غيرمجاز نیز کشف شده است.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه پليس در اين مدت، 7 کیلو و 168 گرم تریاک، 140 گرم شیشه، 217 گرم هروئین، 2 كيلو و 132 گرم حشیش، 848 گرم شیره، 839 گرم سوخته تریاک، 4 گرم تفاله مواد مخدر و 650 عدد قرص غيرمجاز را کشف کرده‌ بیان داشت: در اين رابطه 624 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 45 خرده فروش و 6 قاچاقچي مواد مخدر نیز دستگیر و در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ رجبي با اعلام اينكه در 9 ماهه گذشته، 2 هزار و 983 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، 25 هزار اقلام دارويي و 3 تن خوراك دام قاچاق، 340 كيلوگرم محصولات لبني و 180 كيلوگرم گوشت غيرمجاز و 9 دستگاه فلزياب در شهرستان املش کشف شده به انهدام 2 شركت هرمي و دستگيري 20 نفر از اعضاي آن نیز اشاره كرد.

وي تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون، 2 هزار و 151 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، 41 واحد متخلف پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: برابر هماهنگي‌هاي به‌ عمل آمده با مرجع قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان، 222 دستگاه خودرو و 91 دستگاه موتورسيكلت به دلايل سرقتي بودن، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي‌نظمي در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل كالاي قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجايي اموال سرقتي توقيف شده‌اند.

اين مقام انتظامي در پایان این گفت‌وگو از برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلي، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهياران خبر داد و افزود: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامي آنها در 9 ماهه گذشته، 48 مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار