استاندار خوزستان: فولاد شادگان توسعه خواهد یافت

استاندار خوزستان گفت: فولاد شادگان ظرفیت بالایی دارد و طرح توسعه آن اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 04 February 2023

علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در جریان بازدید از فولاد شادگان اظهار کرد: فولاد شادگان در راستای رسالت اشتغال در شهرستان به دنبال طرح‌ های توسعه‌ ای است و با ایجاد کارخانه‌ های جدید در این شرکت رونق اشتغال در منطقه رقم خواهد خورد.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح توسعه فولاد شادگان ضمن افزایش تولید رونق اشتغال در منطقه را شاهد خواهیم بود.

استاندار خوزستان افزایش صادرات را دیگر مزیت طرح توسعه شادگان عنوان و بیان کرد: اشتغال و تولید مهمترین دستاورد این شرکت است و سیاست آن حفظ اشتغال فعلی در کنار اشتغالزایی جدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه فولاد شادگان سهم عمده‌ ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، به ظرفیت بالای بندر شادگان برای صادرات کالاهای غیرنفتی اشاره کرد و گفت: این بندر ظرفیت خوبی به وجود آورده که در صورت استقبال تجار و بازرگانان رونق خواهد یافت.

حسینی محراب با بیان اینکه تجار، بازرگانان و کشاورزان سایر استانها می‌توانند برای صادرات محصولات خود به بازارهای هدف از این بندر تازه تاسیس استفاده کنند، گفت: با رونق بخشی این بندر به طور حتم رونق اقتصادی شهرستان شادگان و ایجاد فرصت های اشتغال را شاهد خواهیم بود.

وی بندر شادگان را امکان و فرصتی برای بهره مندی مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم منطقه باید از مزیت تجاری این بندر به خوبی استفاده کنند زیرا مطلوب‌ ترین مورد بهره‌ مندی از یک بندر مربوط به بخش تجاری آن بوده و این حق مردم شادگان است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار