دستگیری ۷۳ نفر سارق و مجرم در عملیات یک روزه پلیس در نوشهر

کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲ 23 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی نوشهر از اجرای بیست و چهارمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در این شهرستان خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۷۳ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح که به مدت یک روز در این شهرستان با بهره گیری از توان تجهیزاتی خود شهرستان عملیاتی شد برخورد با سارقان، فروشان مواد مخدر ، قاچاقچیان کالا، تخلفات راهور ،پیگیری برگه های جلب و دیگر جرایم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد؛ در این طرح عملیاتی 9 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات راهنمایی و برخی جرایم توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.
فرماندهی انتظامی نوشهر تصریح کرد؛ دستگیری 7 نفر سارق و 2 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر و 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز بخشی از اقدامات پلیس شهرستان در اجرای این طرح بود که طی این عملیاتها مقدار 3 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ،کشف یک دستگاه خودرو پژو و یکدستگاه موتور سیکلت سرقتی برخی اموال مسروقه نیز از سارقان کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد 16 نفر نیز طی اجرای طرح به دلیل داشتن برگه جلب دستگیر، تعداد 3400 نخ سیگار قاچاق کشف، 2400 عدد انواع مواد محترقه و 3 قیضه سلاح سلاح شکاری غیر مجاز و 1 قبضه سلاح جنگی و پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ناظر 2 از اقدامات پلیس در این طرح برشمرد و اعلام کرد : تمامی دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار