تجربه موفق دیگری برای خدمت رسانی به زائران نوروزی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در نوروز 1402 گفت: تجربه موفق دیگری برای خدمت رسانی به زائران نوروزی به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 03 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری 13 فروردین ماه 1402 در قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: با عنایت خاص حضرت علی بی موسی الرضا (ع)، با تشکیل قرارگاه عملیاتی در استان و شهرستان‌ها به ویژه مشهد با کمبود یا مشکلی که حاد یا تداوم داشته باشد، مواجه نبودیم.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: از تجربه خدمت‌رسانی به زائران در دهه آخر صفر سال گذشته استفاده شد و با هماهنگی، انسجام و پشتیبانی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی به ویژه ررئیس جمهوری و معاون اول، وزیر کشور و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر کشور و هم‌چنین تلاش و برنامه‌ریزی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر استان در پیش‌بینی نیازهای زائران و تامین آن‌ها و حضور میدانی فرمانداران و ادارات عضو ستاد خدمات سفر شهرستان‌ها خدمت‌رسانی به زائران فراتر از یک وظیفه اداری انجام و میزبانی شایسته‌ای از زائران صورت گرفت.
استاندار خراسان رضوی با بیان این‌که مشهد در نوروز 1402 میزبان بیش از 10 میلیون زائر بوده است، گفت: با وجود افزایش آمار زائران در نوروز 1402 به نسبت سال گذشته، شرایط سفر زائران تسهیل شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود، بنابراین زائران با کمترین کمبود و مشکل هم مواجه نشدند.
هم‌چنین حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در این بازدید گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران از آبان‌ماه سال گذشته آغاز و شبکه مسائل مرتبط با زائران احصا و برای رفع نیازهای زائران برنامه‌ریزی شد.
قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی برای نخستین بار ویژه ایام نوروز امسال تشکیل شد و برنامه‌ریزی و انسجام بخشی مطلوبی در سطح استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار