هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان خراسان رضوی آغاز شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان امروز با حضور ۵۰۰ معلم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 18 May 2023

به گزارش تابناک رضوی، سیداسماعیل اصغرزاده با بیان این مطلب اعلام کرد: با توجه به اینکه هر ساله مسابقات فرهنگیان در سطح استان برگزار می‌شود، امسال نیز مرحله نهایی هشتیمن دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان استان، امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه در محل دارالقرآن مرکزی ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات فرهنگیان برای دو رشته نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام به صورت غیرحضوری برگزار شد و فرهنگیان استان مقاله‌ها، پاور پوینت، روش تدریس احکام و کنفرانس‌های خود را در فضای مجازی ارسال کردند و در نهایت با داوری داوران این دوره از مسابقات، نفرات برگزیده انتخاب و در رشته نهج‌البلاغه بخش خواهران نیز افرادی که امتیازاتشان نزدیک به یکدیگر بوده برای مرحله حضوری دعوت شدند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در مرحله حضوری فرهنگیان استان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تفسیر، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل قرآن هم بناست که نفرات برگزیده ۴۷ اداره که تعدادشان به ۵۰۰ نفر می‌رسد امروز با یکدیگر به رقابت بپردازند.

اصغرزاده اظهار کرد: پس از اتمام مرحله استانی این دوره از مسابقات، نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد و در آن مرحله تمامی معلمان سراسر کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی گفت: مرحله نهایی و کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار