آتش سوزی آپارتمان 3فوتی و 5 مجروح برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 24 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: هادی عیدی‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اظهار کرد: آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه سوم خرداد ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی اعلام و آتش‌نشانان هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات پنج دستگاه خودروی مخصوص مهار آتش، دو دستگاه خودروی بالابر و یک دستگاه خودروی نجات مورد استفاده قرار گرفته است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بیان کرد: با اعزام آتش‌نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در بر گرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله‌ور بود.
عیدی‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانان ابتدا نسبت به نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند، گفت: حدود ۴۰ نفر از ساکنان به سمت بیرون هدایت شده است.
وی ادامه داد: هشت نفر در ابتدای این سانحه دچار مصدومیت شدند که این افراد دچار دودزدگی شدید بودند و حتی سه نفر از آتش‌نشانان که ابتدا به محل اعزام شدند ماسک محافظتی خود را باز کرده و روی صورت مصدومان قرار دادند.
عیدی‌پور اضافه کرد: به دلیل شدت دودزدگی تاکنون سه نفر از این مصدومان فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: هم‌اکنون نیز کارشناسان در محل حاضرند تا بررسی‌های دیگر برای علت حادثه را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار