راه اندازی سیستم تله متری در آب وفاضلاب شهرستان لردگان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان چهارمحال وبختیاری از راه اندازی سیستم تله متری در آب و فاضلاب لردگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 05 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کریمی افزود: در جهت مدیریت تولید و مصرف آب شرب این سیستم در امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان راه اندازی گردید.

مهندس کریمی گفت: تله متری یک فرآیند ارتباطی تمام اتوماتیک است که از طریق آن داده‌های اندازه گیری شده در نقاط دور دست یا غیر قابل دسترس جمع آوری می‌شوند و با تجهیزات مورد نظر به منظور نظارت و کنترل از راه دور منتقل می‌گردند.

وی گفت؛ در واقع در تله متری اطلاعات و داده‌های دریافت شده از ایستگاه‌های راه دور جهت پردازش و نظارت (مانیتورینگ) به مرکز یا واحد کنترل ارسال می‌شوند.
وی تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی سیستم تله متری چاهها، مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ شهر لردگان به منظور کنترل و نظارت وضعیت آب مخازن و کنترل از راه دور کارکرد چاه‌ها انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از کلیه همکاران بخصوص امور آبفای شهرستان لردگان و کارشناسان دفتر انرژی معاونت بهره برداری و توسعه آب که برای تکمیل این پروژه تلاش نمودند افزود: پیش از این، این سیستم در شهر‌های شهرکرد، هفشجان، طاقانک، فرخشهر، کیان و نافچ راه اندازی شده است.

کریمی در پایان با یاد آوری اینکه سیستم تله متری در مدیریت آب بسیار مهم است افزود: مرکز مانیتورینگ مستقر در ستاد شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری به صورت شبانه روزی فعال است و ضمن رصد وضعیت آب مخازن و کارکرد منابع تامین گزارشات خود را به صورت لحظه ایی برای مسئولین ارسال می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار