برگزاری سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد شهرکرد

سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت با عنوان سبک زندگی علوی اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 06 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جشنواره مهدویت و امامت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مهدویت و رسیدن به تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.
مهرداد یادگاری گفت: جشنواره فرهنگی سبک زندگی علوی با همکاری بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری، معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد و بنیاد غدیر، همزمان با نیمه شعبان در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی گفت: استادان، دانشجویان، فرهنگیان و نخبگان استانی می‌توانند مقالات و سخنرانی‌های خود را تا پایان بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه اول مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ارسال کنند.
یادگاری یادآور شد: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، نفرات برتر معرفی و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) چهارمحال و بختیاری هم گفت: باتوجه به فعالیت عرفان‌های نوظهور در جامعه، معارف مهدویت را باید به صورت ویژه و جدی به نسل نو آموزش دهیم.
حجت الاسلام محمد کریمی تأکید کرد: فعالیت‌های منتخب علمی نخبگان با موضوع مهدویت در جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت در قالب یک کتابچه به چاپ برسد.
وی با اشاره به اینکه در فراخوان‌ها بومی سازی جزو برنامه‌های اصلی قرار گیرد، بیان کرد: از زمان شروع برنامه، جلسات مهدویت توسط دبیرخانه دائمی، به صورت منظم برگزار و ارتباطات استانی به صورت جدی پیگیری شود.
مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقالات و فعالیت‌های علمی برتر و منتخب در جشنواره، می‌تواند منشأ اثر برای جامعه هدف ما باشند.
حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان چهارمحال و بختیاری آماده هرگونه تعامل و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در هر چه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت است.
در پایان این نشست فرهنگی، مسئولان اجرایی برگزاری سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت سبک زندگی علوی، راه کار‌های علمی خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار