داوطلبان پیش‌ثبت‌نام انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

شهرکرد_ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که قصد پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند به ساعات پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 07 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بخیاری وبه نقل از مهر، حسین کاووسی در گفتگویی، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و به تبع آن ستاد انتخابات استان پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و امکان ثبت‌نام برای داوطلبان همه‌روزه تا ۲۲ مرداد از ساعت هشت صبح تا ۱۸ فراهم شده است.

وی تصریح کرد: رنج سنی ۳۰ تا ۷۰ سال با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می‌توانند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مدرک تحصیلی، مدارک پایان خدمت آقایان تا سن ۵۰ سال و سایر مدارک باید در سایت بارگذاری شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کاووسی یادآور شد: قوای مقننه، مجریه و قضائیه سه قوه حاکم بر کشور بوده و دو قوه قضائیه و مجریه، مجری و ناظر مصوبات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین مجلس به‌نوعی در رأس قرار دارد و مصوبات این قوه اهمیت بالایی دارد از همین‌رو از همه گروه‌ها، جریان‌ها، افراد صاحب تجربه و جوانانی که شرایط ثبت‌نام را دارند دعوت می‌شود از این شرایط به نفع نظام و مردم استفاده کنند و به بهترین نحو در این رزمایش بزرگ مردم‌سالاری حاضر شوند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام دارند در ابتدای امر ثبت‌نام خود را انجام دهند و برای آشنایی بیشتر در مرحله اول وارد سامانه شده و مدارک را در زمانی دیگر بارگذاری نمایند.

وی بیان داشت: ستاد انتخابات استان آمادگی پاسخگویی به هرگونه استعلام و سوال در این زمینه را دارد و در جهت رفع ابهامات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در خدمت مردم هستیم.

کاووسی افزود: آمار‌ها از وضعیت پیش‌ثبت‌نام داوطلبین از جمله سن، جنسیت و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به تفکیک حوزه‌های انتخاباتی به محض جمع‌بندی به‌صورت شفاف به مردم ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار