امنیت ذهنی در جامعه مرهون زحمات اصحاب رسانه است

فرمانده انتظامی ملایر گفت : به واسطه فعالیت‌های امنیتی که انجام می‌شود، مردم نسبت به نظام ولایت و رهبری خوش‌بین می‌شوند و تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 16 August 2023

به واسطه فعالیت‌های امنیتی که انجام می‌شود، مردم نسبت به نظام ولایت و رهبری خوش‌بین می‌شوند و تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.

 به گزارش تابناک همدان از ملایر : "سرهنگ احمد ساکی" فرمانده امتظامی ملایر در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد : اصحاب رسانه در جلب اعتماد مردم به نظام و انقلاب و تنویر افکار عمومی نقش مهمی دارند و امنیت ذهنی در جامعه مرهون زحمات اصحاب رسانه است.

وی بیان کرد : دشمنان از همه توان خود برای ضریه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند و برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید مجهز به سلاح ایمان و سواد رسانه‌ای مجهز باشیم.

ساکی تصریح کرد : امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و رهبرین انقلاب اسلامی هستیم و شهادت سرهنگ شهید "علی میرزایی" در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، نتیجه فرهنگ عاشورایی و مهدوی است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه گفت : شهادت شهید میرزایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نشان داد که ملت ایران پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و حمایت قاطعانه خود را از نظام، انقلاب و رهبری و مکتب امام حسین(ع) در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید  نشان دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود، نظام و انقلاب را بیمه کردند و شهادت شهید میرزایی و سایر شهدا در امتداد شهدای دشت کربلا است، خاطر نشان کرد : ملت ایران و رزمندگان با فرهنگ و مکتب حسینی به جنگ با اشرار می‌روند.

وی با اشاره به درخشش شهید میرزایی در ماموریت‌های مبارزه با مواد مخدر، یادآور شد : سال گذشته یک جنگ ترکیبی علیه نظام و ملت ایران شکل گرفت و دشمنان قصد براندازی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را داشتند، اما تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

ساکی اضافه کرد :نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته با وجود تمامی تهدیدها و توطئه‌ها، قدرتمندتر از گذشته روی پای خود ایستاده و هرگز اجازه تعرض به دشمنان نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اقدمات نیروی انتظامی ملایر در سال جاری عنوان کرد : به صورت هفتگی طرح‌های مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود، که در چهار ماهه امسال یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت مزاحم توقیف شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۰ درصدی افزایش را شاهد هستیم.

ساکی به اجرای طرح امنیت محله‌محور به صورت هفتگی، اشاره کرد و گفت : برای اجرای هر چه بهتر این طرح و امنیت محله، از ظرفیت معتمدین، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر از کاهش ۲۵ درصدی وقوع قتل در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و افزود : در نزاع و درگیری فردی نیز ۳۰۰ درصد کاهش داریم.

وی اظهار داشت : در چهار ماهه امسال ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان کشفیات یک درصد افزایش داشته و در مدت یاد شده تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و فوتی برون شهری نیز هشت درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

 ساکی اعلام کرد :  با اشاره به اینکه  وضعیت برقراری امنیت در این شهرستان در سطح بالایی بوده دستگیری متهمان فراری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش و رشد دو برابری داشته است.

وی در ادامه گفت : در چهار ماه نخست امسال  یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعت در این شهرستان  کشف شده که  میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار