تردد بیش از 35 هزار نفر در شبانه روز گذشته از مرز مهران

فرماندار مهران با بیان اینکه تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران به صورت عادی در جریان است، گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۳۵ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 22 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس شفیعی، شامگاه دوشنبه اظهار داشت: از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ساعت ۲۲ امشب دوشنبه ۳۰ مرداد ۳۵ هزار و ۴۹۷ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۰ نفر از مرز مهران خروج داشته‌اند، افزود: هشت هزار و ۳۸۰ زائر ایرانی و دیگر اتباع نیز در این مدت به کشور وارد شده‌اند.

فرماندار مهران با بیان اینکه هیچ گونه قطعی برقی در سطح گذرنامه و گیت‌های کشور عراق وجود نداشته است، یادآور شد: تردد و پذیرش زوار توسط کشور عراق به حالت معمول و روال عادی خود در حال انجام است.

شفیعی بیان کرد: اخباری که در خصوص قطعی برق در پایانه مرزی زرباطیه عراق امروز در فضای مجازی پخش شده است به شدت تکذیب می‌شود و هیچ گونه قطعی برق در این مرز گزارش نشده است.

وی با توصیه به زوار اربعین حسینی برای تردد از مرز مهران در ساعات اولیه و پایانی روز اظهار کرد: با توجه به گرمای هوای مهران، زوار ساعات خنک روز و شب را برای تردد از مرز انتخاب کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار