۱۲۱ مجوز فعالیت حوزه فرهنگی در بوشهر صادر شده است

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل ۱۲۱ مجوز فعالیت حوزه فرهنگی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صادر کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 27 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وحید حیدری افزود: ۱۲ مجوز در بخش موسسات فرهنگی قرآن و عترت، ۲۶ مورد در حوزه موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره و چند منظوره، ۱۲ کانون آگهی و تبلیغات، ۲۲ چاپ دیجیتال، ۱۴ انتشارات و ۳۵ پایگاه خبری، ماه نامه، فصلنامه و دوفصلنامه در دولت سیزدهم صادر شده است.

به گفته او، ۱۸ موسسه فرهنگی و هنری و ۵ کانون آگهی و تبلیغات نیز در مراحل نهایی صدور مجوز فعالیت هستند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در بخش مطبوعات نیز ۱۱۱ مجوز فعالیت نمایندگی نشریات سراسری در استان صادر شده است که سالانه تمدید می‌شوند.

حیدری افزود: در حوزه چاپ نیز ۳۹۲ عنوان کتاب در استان چاپ شده است.

به گفته او، ۸ هزار جلد کتاب به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در استان بین دستگاه‌های اجرایی، مساجد و حسینیه، کتابخانه‌های عمومی و موسسات خصوصی توزیع شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: برای پاسداشت زبان فارسی و در اجرای قانون منع استفاده از واژه‌های بیگانه، طرح «پاسداشت زبان فارسی» همزمان با ۲۵ اردیبهشت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در استان اجرا شد.

حیدری گفت: واحد تبلیغات این اداره کل، برای نصب تابلوی ۱۳۷ واحد صنفی مجوز صادر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار