افزایش 356 درصدی بودجه تملک دارایی استاندارد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی این اداره‌کل به میزان ۳۵۶ درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری آن به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 27 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی پژوهش صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی به میزان ۳۵۶ درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارشناسان و بازرسان در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به ۳۰۰ مورد بازرسی از رستوران‌ها، مراکز اقامتی، خدمات میادین، پایانه‌های مسافربری و فرودگاه را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم را انجام داده‌اند.

وی ضمن اشاره به طراحی و ساخت نرم‌افزار تخصصی پایش و رصد بازار، افزود: استفاده از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه‌های اداره‌کل در راستای نظارت بر اجرای استاندارد‌ها با توجه به بند ۲ ماده ۳۴ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر اقدامات این اداره‌کل در دولت سیزدهم است.

پژوهش تصریح کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای شرکت کامپوزیت پویا پس از یک وقفه ۱۰ ساله به منظور تولید مخازن CNG با سرمایه‌گذاری مبلغ ۳۵ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ۴۵۰ نفر در استان انجام شد.

وی اظهار داشت: تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که با راه‌اندازی این نمایندگی زمینه اشتغال در این شهرستان از طریق ایجاد آزمایشگاه‌های همکار، شرکت‌های بازرسی و مراکز بازرسی مخازن CNG فراهم می‌شود و در طول یک سال آمار اشتغال این شهرستان افزایش پیدا می‌کند از دیگر این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار