شهرداری خرم‌‌آباد به دنبال تامین زمین برای آرامستان جدید است

شهردار خرم‌‌آباد گفت: به دنبال این هستیم که سال ۱۴۰۲ مقدمات تامین زمین برای آرامستان جدید در خرم‌آباد را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 02 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، داریوش بارانی بیرانوند یکی از مطالبات اصلی شهروندان خرم‌آباد را ساماندهی آرامستان‌های موجود و جانمایی آرامستان جدید عنوان کرد و افزود: یکی از چالش‌های ایجاد آرامستان در خرم‌آباد کمبود زیرساخت‌ها، تجهیزات، اماکن خدماتی، سرانه فضای سبز، سرانه بهداشتی و همچنین پارکینگ است.

وی بیان کرد: در راستای جانمایی آرامستان جلساتی با اداره کل منابع طبیعی برگزار کردیم و در حال پیگیری هستیم که در مکانی در حریم شهر و یا حتی خارج از حریم به آرامستان جدید اختصاص بدهیم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه منابع طبیعی گزینه‌هایی به شهرداری خرم‌آباد معرفی کرده و در حال انجام کار‌های کارشناسی هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در یک بازه زمانی مناسب با انعقاد تفاهم‌نامه و یا قرارداد‌هایی موضوع آرامستان جدید شهر خرم‌آباد را تعیین تکلیف کنیم.

بارانی بیرانوند بیان کرد: شهرداری خرم آباد به دنبال این است که یک مکان مناسب را با زیرساخت‌های لازم از جمله سرانه فضای سبز مورد نیاز، فضای بازی کودکان، سالن برگزاری مراسمات، پارکینگ کافی و مناسب و با امکان دسترسی آسان برای شهروندان طراحی و آماده سازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۲ مقدمات تامین زمین آرامستان را در خرم‌آباد فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار