۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی ورزشی در مدارس استان زنجان توزیع می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی و هنرستانی (طرح مهر ۱۴۰۲) به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 05 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی وهنرستانی در مناطق و نواحی ۱۴گانه این استان اظهارداشت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است که در بین مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان طبق برش ارسالی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح مهر ۱۴۰۲ تجهیزات توزیع شده شامل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته و ... است، تصریح کرد: همچنین تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش، اره و... است که در مناطق و نواحی ۱۴گانه توزیع می‌شود.

اسلامی به تجهیزات حوزه ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: تجهیزات ورزشی شامل میز تنیس، فوتبال دستی، راکت و ... بین مدارس توزیع می‌شوند.

اسلامی با بیان اینکه برای مهرماه سال‌جاری حداقل ۱۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم تا پایان سال ۲۰۰ کلاس درس را به آموزش و پرورش تحویل بدهیم که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار