استاندار خراسان‌شمالی: کسب دانش زمینه ساز توسعه و جهش تولید در کشور است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: کشوری می‌تواند در رشد، تولید و توسعه موفق باشد که دانش این کار را داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آئین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای بیدک، اظهارکرد: کسب دانش، اساس و مایه جهش تولید و توسعه است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز و دست اندرکاران برای توسعه فضا‌های آموزشی در سطح استان، گفت: امیدواریم با همین روند و سرعت شاهد توسعه فضا‌های آموزشی در استان باشیم و تمام کمبود‌ها در این زمینه برطرف شود.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، افزود: کشوری می‌تواند در رشد، تولید و توسعه موفق باشد که دانش این کار را داشته باشد.

حسین نژاد بیان داشت: کشور ما منابع، ذخایر و ظرفیت‌های بسیاری دارد، اما دانش، لازمه تولید در هر کشور است و دانش نیز پایه و اساس آن از مدارس شروع می‌شود.

وی پرورش و کسب مدارج لازم تحصیلی دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان با کسب دانش می‌توانند در آینده و توسعه استان و کشور موثر باشند.

مقام عالی استان خطاب به دانش آموزان اظهارداشت: اگر می‌خواهیم کشور ما کشوری قوی باشد باید همت معلمان و دانش آموزان بر کسب دانش، آموزش و یادگیری مهارت‌های اساسی به صورت پایه‌ای باشد.

حسین نژاد با تاکید بر اهمیت و یادگیری دانش، افزود: همه ما با کسب دانش و ارتقای فردی خود مقدمه ساز پیشرفت کشور باشیم و در اجابت دستور مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید قدم‌های مثبت برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار