میزان تردد در جاده‌های استان زنجان پنج درصد افزایش یافت

ریس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۲ خودرو در جاده‌های استان تردد کردند که این میزان در مدت مشابه امسال با افزایش پنج درصدی به ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ خودرو رسید.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 23 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی افزود: طی مدت یاد شده آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان - تبریز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد:در شهریور امسال نیز سه میلیون و ۸۰۳ هزار و ۳۰۵ خودرو و در مدت مشابه سال قبل، سه میلیون و ۲۹۲ هزار و ۴۴۷ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که افزایش ۱۵.۵ درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

این مسوول اظهار داشت: جاده‌های برون شهری استان طی شهریور امسال به ویژه در دهه پایانی صفر، تردد بسیار بالایی داشت و از حجم ترافیک بیشتری نسبت به سایر مسیر‌ها برخوردار بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: در رانندگی با شتاب و خستگی تردد نکنند تا از وقوع حوادث بعدی جلوگیری شود.

براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال بوده و این مسیر‌ها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار