بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز استان بوشهر در کجا ثبت شده است؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: طی 6 ماه ابتدای سال جاری بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز در ورودی بوشهر و محور دیلم-هندیجان و بالعکس رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 25 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمار‌های به دست آمده از ۶۰ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان بوشهر، طی ۶ ماه ابتدای سال جاری ۷۷ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۹ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد تردد‌ها مربوط به خودرو‌های سبک بوده است، افزود: پرترددترین ساعات روز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ بوده است؛ طی این مدت بیشترین تردد جاده‌ای در ورودی بوشهر و کمترین تردد نیز در محور گناوه- سیاه مکان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: طی این مدت بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز در ورودی بوشهر و محور دیلم-هندیجان و بالعکس رخ داده است.

به گفته اخترشناس، در حال حاضر ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۵۳ سامانه ثبت تخلف و ۶۰ سامانه ترددشمار کار نظارت بر تردد خودرو‌ها و تخلفات آن‌ها را در راه‌های بوشهر ثبت می‌کنند.

وی افزود: پشتیبانی و نگهداری هفت تابلوی پیام متغیر و چهار سامانه توزین بار در حین حرکت از دیگر تجهیزات هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار