سردار زهرایی:

جریان جهادی را به بلاد‌ اسلامی صادر می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور گفت: در مرحله‌ای از کار جهادی قرار داریم که جریان جهادی را به بلاد‌ اسلامی صادر می‌کنیم و به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه 10 ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ 02 October 2023

به گزارش تابناک رضوی سردار محمد زهرایی با بیان این مطلب اظهار کرد: جریان جهادی کشور تبدیل به گروه‌های جهادی شده و امروز ۵۱ هزار گروه جهادی ثبت شده داریم و در همین حدود نیز گروه داریم که پس از یک سال فعالیت برای آن‌ها مجوز صادر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور در مراسم افتتاح 4 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که توسط گروه جهادی شهید غیور اصلی در روستای بیلند گناباد ساخته شده بود، اظهار داشت: جریان جهادی مولود انقلاب اسلامی بوده و دشمن به دنبال نابود کردن این گونه جریان‌ها است.

وی ادامه داد: بچه‌های دوران دفاع مقدس با دست خالی چندین برابر کار می‌کردند و بعد از آن نیز در جهاد سازندگی به عنوان یکی از بال‌های انقلاب اقدامات محرومیت زدایی زیادی را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز وارد هر روستایی در کشور شوید شاهد اقدامات جهاد سازندگی مانند آب، برق، حمام و خیلی از اقدامات دیگر خواهید بود، ولی متأسفانه در زمان قبل جهاد سازندگی را با وزارت جهاد کشاورزی ادغام کرد و جهاد کشاورزی هم نتوانست اقدام جهاد سازندگی را انجام دهد.

زهرایی بیان کرد: وظایف جهاد سازندگی در 26 نهاد توزیع شده که امروز دیگر نمی‌توان آن‌ها را پس گرفت پس به دنبال این رفته‌ایم تا جهادسازندگی رویش‌ها و هدایت‌های جدید را انجام دهد و در کنار آن‌ها تربیت جهادگران را آغاز کند.

وی ادامه داد: جریان جهادی کشور تبدیل به گروه‌های جهادی شده و امروز 51 هزار گروه جهادی ثبت شده داریم و در همین حدود نیز گروه داریم که پس از یک سال فعالیت برای آن‌ها مجوز صادر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کل کشور گفت: در مرحله‌ای از کار جهادی قرار داریم که جریان جهادی را به بلاد اسلامی صادر می‌کنیم و به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه 10 ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.

سردار زهرایی عنوان کرد: تفکر جهادی و کار جهادی در کشور امروز مسیر نجات بخشی است و شاهد بودیم که از دل همین گروه‌های جهادی شهدای امنیت را در فتنه سال گذشته داشتیم که به عنوان مثال شهید آرمان علی وردی و 7 نفر از همرزمانش عضو و مسئول گروه‌های جهادی بود.

وی در پایان اعلام کرد: سیمان و ایزوگام تمامی پروژه‌های عمرانی که توسط گروه‌های جهادی در دست ساخت را بسیج سازندگی در شهرستان گناباد تأمین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار