مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» در زنجان برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برگزاری مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» خبر داد و گفت: نتایج مسابقه پانتومیم همزمان با اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 03 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با بیان اینکه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله مجموعه‌های است که با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارد، اظهار داشت: تعداد کانون‌های فعال در استان تا به امروز ۳۸۶ کانون است که نزدیک به بیش از ۱۴ هزار هم عضو دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ گروه تئاتر در استان فعالیت می‌کنند، افزود: همزمان با دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» در موضوعات احترام در خانواده، دوستی در خانواده، خانواده سالم و فرزندپروری، مادر و خانواده و پدر و خانواده برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را ۱۶ مهرماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: نتایج مسابقه پانتومیم همزمان با اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان اعلام می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان فرم شرکت در مسابقه را دریافت و تکمیل کرده و همراه با اثر به شماره ۰۹۳۵۹۳۲۳۶۱۰ در پیام‌رسان ایتا و بله ارسال کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در ادامه گفت: برای اولین بار در سطح کشور کانون فرهنگی و هنری ناشنوایان در سطح استان رنجان راه‌اندازی شده است که نزدیک به ۲۵۰ عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار