نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است

امام جمعه موقت بوسه با بیان اینکه نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز عشایر و روستا اظهار داشت: عشایر و روستاییان نقش مهمی را در تولید و تأمین نیاز‌های جامعه دارند که باید به خوبی حمایت شوند.

وی خواستار تلاش همه مسؤولان برای رفع مشکلات عشایر و روستاییان استان شد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های این بخش ضمن جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مهاجرت معکوس به روستا‌ها باشد.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: وقف صدقه جاریه و احسانی ماندگار است و برکات فراوانی را برای واقف و جامعه دارد که تا پس از مرگ نیز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت از اهمیت فراوانی برخوردار است و نیرو‌های نظامی و انتظامی با تلاش شبانه‌روزی نقش مهمی در این زمینه دارند که باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام صادق (ع) می‌فرمایند که امنیت، عدالت و آسایش و رفاه سه نیاز جامعه است تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش خود برای تحقق این سه مهم نقشی مهم و سترگ دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی بیان کرد: چنانچه در این حوزه برنامه ریزی مناسب انجام و به درستی عملی شود بلا‌ها و خسارت کاهش و تبعات ناشی از آن نیز به حداقل می‌رسد و مواردی مانند باران‌های سیل آسا به عنوان یک تهدید به فرصتی برای تقویت ذخایر آبی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در بین کشور‌های اسلامی اظهار کرد: چنانچه کشور‌های اسلامی متحد و هم‌صدا باشند کشور‌های متجاوز قدرت تجاوز و دست‌درازی به کشور‌های منطقه را نخواهند داشت.

هاشمی اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی از عمده کشور‌های منطقه مانند عراق، مصر و سوریه لبریز از کینه و خشم است و باید از این خشم و نفرت در مسیر نابودی و اضمحلال قرار گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۴ مهر روز دامپزشکی اظهار کرد: این نهاد با نظارت بر بیماری مشترک و دائم انسان و همچنین خدماتی ارزشمند در حوزه دام نقشی مهمی در سلامت انسان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار