نظام بانکی مانع بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: نظام بانکی هم‌اکنون یکی از موانع بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاری در این استان است و بخش خصوصی به‌ خوبی نتوانسته است از تسهیلات مصوب سفر ریاست جمهوری بهره‌مند شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 06 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شهرام زارع عصر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در حوزه اقتصاد، گفت: باید در برنامه هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به این بخش به‌ویژه در استان‌های کم‌برخوردار و در حوزه معافیت‌های مالیاتی صورت بگیرد، حذف بند ب ۱۵۹ قانون بودجه در برنامه هفتم توسعه به استان‌های کم‌برخوردار آسیب وارد می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تیم اقتصادی استان بسیار قوی است، ادامه داد:، اما برخی از مشکلات و قوانین اجازه فعالیت به مدیران اقتصادی را نمی‌دهد.

وی افزود: نظام بانکی چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون یکی از موانع بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاری در این استان است و بخش خصوصی به خوبی نتوانسته است از تسهیلات مصوب سفر ریاست جمهوری بهره‌مند شود.

زارع خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیازمند حمایت است، این بخش بدون همکاری بانک‌ها نمی‌تواند توسعه پیدا کند، سود بانکی کمر سرمایه‌گذاران را شکسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار