آبرسانی به سه روستای بخش «قره‌پشتلو» زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به سه روستای «حاجی سیران»، «چومالو» و «آق کند» در بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 08 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران از آبرسانی به سه روستای بخش «قره‌پشتلو» خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای «حاجی سیران» شامل احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و احداث یک رشته قنات به طول ۱۲۰ متر است.

جزء‌قاسمی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای «جوره‌کندی» نیز با ۳ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و احداث یک رشته قنات به طول ۷۰ متر بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای «چومالو» در بخش «قره‌پشتلو» نیز با احداث ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح‌های آبرسانی روستایی با شتاب هر چه بیشتر در دست اقدام بوده و تلاش می‌شود این طرح‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

جزء‌قاسمی خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستا‌های «مادآباد»، «دستجرده» و مجتمع «شهید سلیمانی» بخش «افشار» نیز در استان زنجان در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار