خرید ۳۰ هزار تن شن و نمک در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور مواجهه بهتر با بارش‌های زمستان ۵ هزار تن نمک خریداری شده و خرید ۲۵ هزار تن شن نیز در مرحله مناقصه است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 12 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، امین قوامی گفت: به منظور آمادگی کامل در فصل بارش‌ها و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، ۵ هزارتن نمک خریداری شد و به راهدارخانه ادارات شهرستانی تحویل داده شد، همچنین درخواست خرید ۲۵ هزار تن شن نیز در مرحله مناقصه است.

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملیات بهسازی و بازسازی ۴۵ دستگاه پل کوچک، تعمیر ۱۱ دستگاه پل بزرگ و تنقیه ۱۱۲ دستگاه پل در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: رفع آسیب‌هایی از جمله وجود گل و لای و خاشاک در دهانه پل‌ها، تغییر مسیر رودخانه به دلیل وجود سیلاب در مسیر‌های منتهی به پل‌ها و آبراها، تخریب جان‌پناه و نرده پل‌ها، آسیب دال پل، آسیب بتن دال پل در اثر مجاورت با شن و نمک در فصل زمستان، آسیب به دستک، رادیه و برید پل‌ها در اثر وقوع سیل‌آب و آسیب به تابلو علائم پل‌ها در این عملیات انجام شد.

قوامی با اشاره به اینکه این عملیات‌های اجرایی در سراسر استان انجام شد، گفت: تعداد بیشتر از این اقدامات در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ و شهرکرد اجرا شد که سبب کاهش خطر آبگرفتگی در زمان بارش‌ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار